Nowe książki

Ile z tego zestawu okaże się rozczarowaniem?
Większość to kryminały, książki sensacyjne, ciekawe czy to oznacza, że staję się mało wymagającym czytelnikiem:-)
Przyznaję, że z poprzedniego stosu książkowego nie wszystko zdążyłam przeczytać. Niektóre z książek są dość przygnębiające i muszę mieć odpowiedni nastrój by się do nich zabrać.

Z tych już mam książkę-kandydatkę, ale z czytaniem poczekam do jutra, dziś postanowiłam iść wcześnie spać. I to zaraz, jednak nic tej nocy nie odespałam i cały czas myślę tylko o tym by się już położyć.

refleksja po dlugim czasie:
O tak, to był całkiem udany stos książkowy, a taki Szybki cash czekał długo na swoją kolejkę. Trudno mi w to uwierzyć, to taka wciagająca książka! I książki Izzo też musiały odczekać, a to super historie..

Brak komentarzy: