Piosenka o Pusi i Diku




pewnie inne teledyski z nowej płyty będą grzeczniejsze. mam już nawet ulubione utwory z tej płyty, choć nie wydaje mi się najlepszą w dyskografii zespołu.
denerwuje mnie fakt nieposiadania biletu na koncert. prób zakupienia było mnóstwo.

wtf?????
;-)
spodziewałam się po nim bardziej wymyślnego nakrycia głowy. kto wie, może po domu chodzi w dresie typu szelest?
nawet nie chcę sobie tego wyobrażać.

To też rzadki widok, a szkoda.
W sumie może być i dres i czapka..

fotos from: www. fanpix.net

 no i sie porobiło! teledysk zostal ocenzurowany;-)) pewnie w sieci gdzieś tam krąży ta prawdziwa wersja, jak komus się chce, to niech szuka;-)
i po latach paru stwierdzam, że płyta jest w całości super;-)
nie lubię tych "jajcarskich" kawałków Rammsteina (Moscow, Amerika), ale Pussy jakoś polubiłam:-)

2 komentarze:

STEREOLIT XHIBIT pisze...

to raczej taka celebrytowska abnegacja wiec moze i fajnie w szelestach :)
fota z zarostem za to!
a klip git

:)

maljeu pisze...

tak sobie podejrzewam, ze prywatnie czesciej sie usmiecha;-)
na scenie wiadomo, powaga.
u mnie w domu moglby chodzic w dresie,albo nawet w takich spodenkach typu bahama;-)
nawet moglby se zapalic papierosa:D